Trots allt.

Trots allt är ett förlåt ändå ett förlåt, klart jag förlåter en ursäkt som är äkta och på riktigt. Ett missförstånd? Jag vet inte, men nu är det förbi och framtiden gäller.

Tack Robin för att du alltid stöttar mig, även om du inte alltid har tid så är du där när det behövs, du hjälper mig att få klarhet i min annars förvirrade hjärna. Den verkar ha en speciell förmåga att bli förvirrad när det gäller grabbar... varför? ni är konstiga! Men, somsagt, du betyder mycket för mig och det är skönt att känna att man kan ringa närsomhelst för att prata om vadsomhelst! Tack för att du finns!

 

"When I am down and, oh my soul, so weary;
When troubles come and my heart burdened be;
Then, I am still and wait here in the silence,
Until you come and sit awhile with me.
You raise me up, so I can stand on mountains;
You raise me up, to walk on stormy seas;
I am strong, when I am on your shoulders;
You raise me up: To more than I can be"

-

Texten stämmer så jävla bra in på vår relation och på hur du tar hand om mig, det har jag sagt förut, jag vet! Förlåt om jag tjatar ;)
Puss
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0