Trevlig lördag!

Lördagen blev otroligt trevlig med pizza, massor med skvaller och skratt precis som jag trodde! Efter det drog vi till Daniel Topolog som fyllde arton, grattisgrattis! Var hemma ganska tidigt och smultronvinet väckte sommarkänslor kan jag lova!
I morse blev det riktig bakismat, mcdonalds till frukost och nu sitter jag, emelie och familjen och ser wipeout, hur kul som helst! :D

Imorrn blir det rehab, inte så kul. Pratade med coach idag och han sa att jag skulle springa tills det kändes i låret, kul? Nae, hatar löpning men vad gör man inte för att få spela? :D 
Ska snart ta en dusch sen blir det nog tidigt i säng tror jag :)

Pussochkram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0