Som en syster...

Anmäls saknad; Emelie, skärpning på vår front nu, har fan inte setts på år och dagar känns det som, jäkla skola som kommer ivägen hela tiden! Vi behöver ha tillbaka våra spontana promenader med vovvarna, filmkvällar och annat skoj! Jag säger bara roadtrip till gotland 8-10 maj here we come!
Saknar dig allafall galet mycket ska du veta och värderar varenda stund med dig till tusen, jag vet att jag kanske är jobbig i vissa lägen och vi har haft våra små gräl men vafan, är man som syskon så hör det till! Vi har känt varandra sen vi knappt kunde gå, vi har vuxit upp tillsammans och delat allt från favorithästar till fotboll och vänner, snälla låt det fortsätta så för du är den där speciella personen. Den där människan man kan vara sig själv med. Den där tjejen som man kan både gråta och skratta med. Du har en stor plats i mitt hjärta. DU är min BÄSTA vän! 


Det är SÅ det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0