Känsla

Man tror på någon, börjar skapa tillit, sen händer något, personen uttrycker sig på ett så idiotiskt sätt så all tilltro man hade bara försvinner. 
Jag säger bara, du är inget för mig, jag är inte ditt "late night bootycall", nej, jag är fan inte ditt bootycall överhuvudtaget, har aldrig varit, kommer aldrig att bli. Det känns som du har trampat ner mig i skiten och inte bryr dig och det är fine om du vill ha det så, men kom fan inte till mig när du inser hur dumt det du sa var. Jag är så glad att jag inte föll för dig, jag höll i mina känslor och såg dig som en vän. Men som du har behandlat mig, så behandlar man inte en vän, ingen människa borde bli behandlad så. 
Det värsta är att jag tror inte du fattar, men det är å andra sidan inte mitt problem.

Nej, nu skiter jag i det här, jag har sagt vad jag tycker.
Dags att leva livet!
Puss
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0