God morgon!

Sista dagen på lovet, tråkigt men sant.. Har sovit till halv två idag, skönt som attsingen! Jahapp, vad gör man en dag som denna då? Jo, jag ska handla, får ju köra bil då ju! Fika lite med några gamla grannar och sen åker jag och emelie och kollar herrarnas match = hoppas solen stannar kvar så vi inte fryser oss till döds!

Kolla in denhär bruden/tjejen/tanten!

http://www.youtube.com/results?search_type=&search_query=susan+boyle&aq=0&oq=susan+boyl

Jag lovar att det är värt att gå in och kolla!!

Påsklovet har varit asskönt, har bara pluggat superlite, skulle egentligen plugga matte men vem orkar det?? Inte jag allafall! 
So long suckers!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0