Förberedelser

Idag har varit en "förbereda-inför-utställnings-dag" mamma har trimmat och jag har badat pingla idag :D så nu är hon fin som aldrig förr och vi hoppas på bästa möjliga resultat på söndag i kista, ska hos få sitt sista cert kan tro? Håll tummarna för oss! Jag kan berätta att vår dusch på nedervåningen (där jag badade pingla) inte fungerar, det blev översvämning i hela badrummet, jämt över hela golvet skvalpade en decimeter högt vatten! Roligt att torka upp allt det sen :p
Idag har jag också köpt påskgodis till alla våra påskägg, köpte typ flera kilo!
Ska väl ta och ta tag i plugget snart igen, inte kul menmen :p

Här kommer några bilder på vår chokladpralin!





S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0