So far, so good!

Hej kära läsare!
Jag hoppas att jag fått minst hundra läsare till sen igår! (Även om det är föga troligt..)

Vad ha jag gjort idag då? Jo jag har sovit, sovit och sovit. Vaknade klockan ett och gick direkt upp till frukostbordet och inte till datorn först som igår. Efter att jag gått upp och ätit så satte jag äntligen på datorn och satte på lite musik, underbart! Mer musik skulle det bli och vi satte på filmen Mamma Mia som förövrigt är en underbart bra film som man inte kan låta bli att bli lycklig av! Jag, min syster och min mamma såg denna älskade film för att sedan gå ut med hunden. Så långt som vi gick och så länge som vi var ute var min absoluta rekord för detta jullov, jag är väldigt stolt över mig själv måste jag säga!


(http://blogg.lo.se/b2e/blogs/media/mamma_mia.jpg)

Det är härligt med jullov självklart men man kan inte låta bli att tänka på hur mycket som kommer och som man måste göra, just nu har jag väldigt många bollar i luften; planerande av resa i sommar, skolan, fotbollen, jobbet, körkortsplugg och till råga på allt det så har jag inte en utan två! artonårsfester att ordna och planera. 
Menmen, det är självvalt som min pappa alltid säger och det är väldigt sant och jag är inte på något sätt ledsen över alla dessa "bollar" som snurrar och hoppar runt i mitt huvud. 

Just nu sitter vi och tittar på "Cast away" med Tom Hanks, vi ska inte glömma bort att se "Gladiator" ikväll med underbart snygga Russel Crowe, jag älskar den filmen, hoppas ni ska se den!
Ska snart gå och göra mig iordning för att åka och äta middag hos mormor och morfar, kommer nog bli lika trevligt som vanligt att träffa alla kusiner!

Har ni haft en bra jul och jullov?


Stay tuned

Your one and only 
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0