Hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter shoppningen, blev en mycket lyckad dag och alla verkade vara nöjda! Lunch blev det på vanliga stället; 1344 vilket man måste prova om man åker till Karlskrona någon gång, det ligger Wachtmeistergallerian och är mycket värt ett besök. Mitt tips är också att passa på att ta ett besök på Kompaniet där man kan handla en massa fina kläder!
Ikväll blir det mat på Mont Martre i stan och det blir nog trevligt får vi hoppas!
Imorgon är det stora dagen och jag och Anna ska till Hamnkroogen och fira det nya året, ska bli hur trevligt som helst, sen blir det också efterfest hos Elin och Petter som bor i stan. Ska bli roligt att träffa dom igen också, har inte gjort det sen Annas 18-årsfest.
Snart är det ju också dags för en annan söt flicka att fylla arton! Idag är det bara 20 dagar kvar till den stora dagen, jäklar vad jag längtar!!

Lägger upp ett par bilder från dagen, lite på vad jag shoppat, enjoy!


Man fick ta dumlekolor i en affär, dom är så himlans trevliga här i Karlskrona och vet verkligen vad BRA service innebär!



Dagens shopping (lite dålig kvalité på bilden tyvärr..)
Från vänster överkant:
- Kofta från Killah, 500:-
- Skjortklänning från Peak Performance, 1000:-
- Trosor och BH från H&M, 178,50:-
- Solpuder från Isadora, 115:-

Det var allt för mig och nu över till vädret!
Your one and only
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0