Veckan som kommer

God kväll, har pluggat ett tag nu på eftermiddagen/kvällen. Snart är det dags att sätta igång med maten. Jag har noll inspiration vad jag ska laga eftersom jag inte ens är hungrig heller. Dagen har varit bra och jag har fått en massa gjort. Imorgon är jag ledig vilket betyder plugg utomhus i solen, perfekt! Det har ju lovats vackert väder så vi får hoppas att det stämmer.
Veckan som kommer blir väldigt lugn om man jämför med förra veckan. Imorn är jag ledig, onsdag blir det skola 9-11, torsdag ledigt och fredag, lördag jobb. Allmänt ska jag spendera veckan med att plugga, rikta ansiket mot solen, jobba som sagt, fira en födelsedag och grilla hos mamma och pappa. Eventuellt blir det middag hos en vän på söndag som en bra avslutning på veckan. Nu ska jag sätta mig framför tv:n och se förra veckans "Kniven mot strupen" för det verkar som Ronnie lagar mat, JIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0