Picknic-parken

Jag älskar att alla äter lunch på gräset i solen på frescati. Det blir som en enda stor picknic-park! Vi gjorde samma sak och jag hann sola lite innan jag begav mig mot IHM för att sitta tentavakt. Nu sitter jag alltså här, har precis svalnat efter den kok-heta promenaden och tar det lite lugnt innan jag börjar om en halvtimme. Har köpt med mig proviant i form av yoghurt och likadan "hallonad" från brämhults som igår.
Just nu känns det som att de två veckor som kommer är fullproppade och allt bara flyter ihop. Får försöka fokusera på idag och imorgon först och främst. Tentavakt idag, skola och musikal imorn. Sen bara rolig utställning hela helgen! Kanske inte är så mycket som jag tror. Vill bara få koll på allt inför tentan så jag kan slappna av med sommarlov snart!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0