IHM!

Godmorgon på er. Idag är vädret sådär men det gör inget för mig, det ger mig bara lite motivation att plugga koncentrerat inomhus. Nu kan jag säga att det är klart: jag är anmäld till IHM Business School och ska plugga till deras examen som diplomerad marknadsekonom. Jag kommer börja till hösten med att läsa Företagsekonomi 2 på universitetet och Business Management på IHM. Sen är tanken att jag ska läsa mina återstående fyra terminer på universitetet samtidigt som fyra terminer på IHM. Om jag orkar såklart, annars får jag avbryta och plocka upp studierna på IHM vid ett senare tillfälle. Men om jag orkar så kommer jag om två år gå ut med två examen samtidigt!
Ska dricka klart mitt te och ta mig till bussen, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0