Hemåt

Jaha, då är man påväg hem igen då, mot ännu mera plugg. Har bestämt mig för att räkna lite mer idag, titta på gamla seminarieuppgifter och läsa igenom föreläsningsanteckningarna. Sen imorgon bitti blir det att göra ett "genrep" innan jag ska till jobbet. Nu är det bara imorgon och på måndag kvar innan sommarlovet startar. Jag hoppas verkligen kunna pusta ut efter tentan på måndag när rätta raden kommer upp och jag kan se om jag blivit godkänd. Känns inte kul om man skulle behöva gå och oroa sig för en omtenta hela sommaren.
Jag är så slut i både kropp och huvud att jag skulle kunna sova en vecka, men men bara kämpa på! Här är en bild på vår amanuens som hjälper oss med alla svåra räknesätt och ekvationer, idag hade vi gammal hederlig lektion på svarta tavlan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0