Vår i luften

Har haft en underbar dag! Började med frukost lagom till klockan 11, sen gick jag och Ronnie ut och satte oss i solen i varsin sackosäck, solade och pratade om livet (eller annat strunt). Nu har jag precis kommit hem efter att ha sprungit 5 kilometer och tränat med Buster.
Det är så härligt nu att det är vår, man får nya fräknar på näsan och jag släppte in den härliga vårluften genom att vädra med fönstrena på vid gavel medan jag städade. Idag ska vi göra hemlagad pizza till middag och sen blir det Big Brother. Först ska jag ta en dusch och längta lite till lanzarote (om två veckor är vi där!) kan berätta mer om det senare plus att ni ska få två nya modellbilder igen, var ju ett tag sen nu, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0