Update

Dåligt med inlägg igår. Kände mig lite irriterad hela dagen men jag löste det med lite egentid på kvällen, tog ett fotbad (det blåa i vattnet är badsalt!) och målade tånaglarna. Igår bytte jag min väska till en svart, mycket bättre, stor och bra är den så får plats med allt jag vill. Nu har min svarta jacka kommit men jag har bytt den mot en kamelbeige istället eftersom jag tog en svart väska, det kändes mer vårigt.
Snart är det jobb som gäller, ska dema Fazer choklad på citygross i kungens kurva. Den väntar tjejkväll med sushi och mys tillsammans med mamma och Louise!
.
Vill önska ett grattis till min fina kusin som skulle fyllt 28 idag, tänker på dig och familjen.
Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hejhej! jag undrar lite vad du jobbar med? :)

2012-03-09 @ 20:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0