Sovdags

Nu ligger jag i sängen efter en kväll med en bra film - Hamilton, den var bra men lite väl mycket blodiga detaljer för min smak. Sen har jag påbörjat en ny bok också som verkar bra, nu känns det att jag har sommarlov! Ikväll har jag, Ronnie och Rolex myst i soffan, Rolex lever riktigt lyxliv här hemma. Sen när han ska sova orkar han inte gå med mig in till buren i sovrummet så han lägger sig ner och blir helt lealös. Gör sig väldigt tung och bara vägrar gå. Dock så märkte han när jag började borsta tänderna, då gick han raka vägen in i buren och la sig för att sova. Utan att jag ens behövde säga något till honom. Duktiga, fina vovve!
Nu ska jag sova, flitigt bloggande idag, eller hur??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0