Vintermorgon och en härlig känsla i kroppen

Börjar dagen med en lätt frukost för snart blir det lunch med Moa, första steget på min feelgood-dag...
Andra steget blir att storstäda, och då tänker ni: vadå feelgood? Men ni vet känslan när man är färdig och allt är fint och man sjunker ner i soffan och bara njuter - det är feelgood! Tredje steget är ett löppass med Emelie, min kropp och min hjärna blir lyckliga av att träna och så är det ett riktigt bra sällskap också! Fjärde steget är att packa väskan och förbereda mig inför trippen till Farmor i Kalmar imorn, det ska bli roligt att åka dit så det är feelgood. Femte och sista steget är att jag och Ronnie ska ha myskväll, god mat, te och skorpor på kvällen och spela lite sällskapsspel - mys!
.
Kolla in den här videon nu medan jag äter min frukost, tycker den är riktigt rolig och många gånger sann också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0