Intervju idag!

Godmorgon på er! Idag har både kavajen och blusen åkt på, gäller att visa sig från sin bästa sida. På schemat står en heldag på IHM Business School. Börjar med att sitta tentavakt till tolv, lunch och sen kommer Angela dit för att plugga med mig. Klockan fyra är det dags för intervju (orsak till klädseln). Det är inte för ett jobb utan jag ska börja plugga på IHM också, det är en skola som egentligen mest tar emot sådana som jobbar heltid. Helst ska man ha erfarenhet av att leda också men jag tror att jag klarar det ändå. Det ska bli väldigt spännande och kommer alltså till hösten plugga till både en kandidatexamen i företagsekonomi och till diplomerad marknadsekonom.
Får hoppas att det går ihop med tid och att jag inte blir för stressad (det blir 40h på SU och 10 på IHM i veckan). Det bästa av allt är att om jag klarar av det så är jag klar med mina examens om två år från höstterminen. Vi hörs under dagen, önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0