Hundbesök

Idag har jag som sagt lilla Charlie på besök här hemma, han är jättesöt - en liten pappillion! Han ska hjälpa mig med plugget idag och sen ska vi åka och plugga med min grupp som ni vet. Ikväll har jag inte planerat något speciellt utan det blir bara en god middag och kolla på Desperate Housewives. Det är konstigt hur man känner sig helt blek så fort man kommer hem men då får man jämföra med hur blek man var när man åkte - för på mig är det som natt och dag...
Charlie springer runt här och tittar på allt, han blev just rädd för några påskfjädrar från ett påskägg som han nu håller sig på behörigt avstånd ifrån! Ni får se en bild senare, kram!
Älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0