Förväntningar

Har precis ringt ett samtal om ett jobb som jag trodde skulle vara jobbigt och svårt att ringa men det gick ju som smort. Mycket lättare än jag trodde så det känns grymt skönt! Har varit effektiv nu på morgonen, läst och pluggat och nu är jag påväg in mot stan för lite shopping som sagt. Solen skiner och det är så härligt, det lyser verkligen upp hela ens dag!
Idag mår jag bra, känner mig glad och pigg och faktiskt förväntansfull på en massa saker. Jobb hit och dit som är lite ovisst så håller på det fortfarande tills jag vet något säkert. Åh vad jag längtar till lanzarote nu, vill åka nu nu nu!
Okej, det var allt för nu, vi hörs under dagen, kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0