Bromsa och njut

Då var man back in business. Har bockat av en massa saker redan på dagens lista och nu väntar lunch och sen en springtur i solen. Har så mycket framför mig nu till våren/sommaren/hösten så jag får pirr i magen av förväntningar typ var tionde minut... Det väntar nya utmaningar och roliga upptåg, men jag ska vara noga med att inte längta för mycket utan ändå leva här och nu. Annars blir man så besviken när det roliga är över för det gick så fort.
Imorgon ska jag träffa min grupp för att förbereda oss inför onsdagens seminarie, vi ska faktiskt ses på ett hundcafé eftersom jag passar Veronicas lilla Charlie imorgon. Han får följa med och bidra med sina åsikter till arbetet.
Vad tror ni om att äta en god lunch och sen måla naglarna? Vi kör på det - livet leker!
Ytterligare en fin bild från Lanzarote!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0