Bad mood

Idag känner jag mig lite nere. Varför har jag ingen aning om och jag har egentligen ingen anledning att vara det heller. Ibland bara känns det så antar jag... Har i allafall skola idag när alla andra har klämdag, lagom kul. Ännu mer lagom kul att det är finansiering som börjar vilket betyder räkna matte och dessutom är boken på engelska. Kämpa kämpa, ända in i kaklet - 4e juni är det sommarlov!
Satte på fyran och skulle se Nyhetsmorgon som vanligt men dom verkar också ha klämdag så det blev tecknat - Asterix och Obelix. Det gjorde mig på lite bättre humör i alla fall. Får hoppas att humöret blir bättre under dagen - massage väntar ju så det blir skönt. Ha en fin dag, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0