2009, vi ses aldrig igen

Januari

Jag klarade mitt löfte

Jag och Virre fyllde 18! (hade en spårad 18-årsfest)

Februari

Jag började jobba på Konditori Eclair

Vi förberedde oss för att flytta & hittade barndomsminnen

Fester som drog igång och jag satte mig själv och mina vänner på prov

Mars

Vi flyttade

Vi åkte till Barcelona

Starka känslor, upp men mycket ner, skratt men mycket tårar

Vi åkte till Egypten

April

Folk började pröva mössor

Jag sminkade/fixade håret på Erica som blev balens drottning

Maj

Jag jobbade som mest

Lärde mig skumma mjölk

En stor förlust följdes av en behövelig resa som resulterade i en champion!

Juni
Studenter som skulle firas


Skolavslutningar. Det var tillslut inte bara det som avslutades

En oförglömlig resa "the mother of all hangovers"

Juli

Spontan vistelse på Älgö

(Dock inte i juli men helt underbar efterrätt!)

Augusti

Resan gick mot Grekland och Zakke

"Erected nipple" (internskämt skapades)

Avslutade Augusti med en tripp till landet

September

Skolan drog igång på allvar, Pingla fick valpar

Vi fick äran att låna hem Puzzel ett tag

Oktober

Vi åkte till landet och stängde för vintern

"Ur allt dåligt kommer något bra" jag hoppade tillslut glädjeskutt efter att ha mått dåligt sen mars, bägaren rann över och jag blev sviken av vänner. Glädjehoppen kom när jag märkte att jag mådde bättre än nånsin eftersom jag klarat att lägga det bakom mig.

Mamma fyllde 41

November
Du är en av de största anledningarna till varför jag började hoppa glädjeskutt
Vi skrev vår första affärsplan

Jag blev riven av en tiger (VN) efter ett karatepass på träningen

December

Vi byggde Big Ben

Såhär blev resultatet

Det kom massor utav snö

Vi bakade pepparkakor hos Procheus

Var med på en uppvisning på älvsjömässan (före han i kostym)

Var med om en galen utgång på Grodan

Var med på den nystartade traditionen på nyårsafton (pulka, varm choklad och jägermeister)

*
*
Ja, ett helt okej år. Har varit upp och ner och var faktiskt en aning jobbigt att sammanfatta allt. Man tvingas tänka tillbaka på det som varit och minnas sånt man inte vill. Folk som behandlat en illa, svikit en och betett sig respektlöst. Trots det är det inte utan att det varit bra också, tack alla ni som är mina riktiga vänner, utan er hade jag aldrig fixat detta.
Jag lämnar 2009 bakom mig med en lättad suck och orden: vi ses aldrig igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en omtänksam tjej, och en bra vän må jag säga. Mycket väntar dig det här året och jag hoppas att du upplever mycket nytt och positivt. Finns inte mycket mer jag kan säga utan att låta tråkig och tjejaktig. Men stay fucking golden, cheers !

2010-01-03 @ 23:23:31
Postat av: Emelie

Hahahahha, min lapp var ju fan grym ;D

2010-01-05 @ 21:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0