Lyssna till ditt hjärta

Har pluggat, lagat mat och vart i skolan idag. Har börjat dricka kaffe till frukost. Idag blev det kaffe och apelsin och igår kaffe och banan. Nyttig, hihi lite kanske! Som ni kanske kommer ihåg mitt löfte om att bli fett snygg och smal till studenten, börjar gå mot det.
---------------------------------
Någon sa till mig: Han behöver nån som du. Med det får man ansvarskänslor men i slutändan handlar det ändå om mig. Orkar jag? Vill jag? Kan jag? Det finns mycket man kan göra och borde och vill. Och mitt i allt så ska man räcka till. Det finns måsten att vara bra på det man kan, men mitt i allt så ska man vara sann. I viss mån, ja. Jämt och ständigt - nej inte just nu för jag mår alldeles för bra och det vill jag inte ska försvinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0