Bättre sent än aldrig

Jaha, dags för lite update, har varit ute och farit hit och dit ett bra tag så här kommer min helg:
Torsdag: Vi var i Göteborg, lyckad utställning hela dagen som avslutades med en gemensam middag med almanzafolket!
Fredag: Utställning även denna dag, jag och Emelie kom hem först vid tolv på natten, då fastnar jag ju sjävklart framför PH... Kom i säng vid fyra.
Lördag: Filmkväll med Simon, Bonden, Landa och Aspen. Såg kartellen, den va bra men något komplicerad... Sen drog vi hem till mig och badade bubbel tills klockan slog tre, kom följdaktligen inte i säng förrens vid fyra även denna dag.
Söndag: Åkte till Eskilstuna för att vara hundvakt åt uppfödaren, hon åkte tillsammans med körsällskapet Emelie ner till Göteborg för att tävla med Diezel i BIS-finalen! Tyvärr blev han oplacerad men jag hade en trevlig dag med hundarna, Joakim och Superhjältarna :)
Måndag: Sitter jag här och borde plugga men kaffesuget vinner och har prio 1.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0