Vad hände med tiden...

... när vi reste jorden runt?
... när vi hade 90graders-tävling i Österrike efter en hel dag i backen?
... när vi la nät alla sommarkvällar?
... när vi precis höll på att bygga huset?
... när vi var i egypten?
... när detta var min sysselsättning på fredagar med underbara Hanna?
... när vi fortfarande hade fyra hundar på alla promenader?
... när jag och Robin sommarjobbade sommaren 2008?
... när jag jobbade hos Ragnhild också det sommaren 2008?
... när Almanza blev BIS-uppfödargrupp på världsutställningen 2008?
... när Timmy fortfarande var en liten skit?
... när jag pluggade för fullt till körkortet?
... när vi hade balen i 9:an?
... när det var skolavslutning i 1:an?
*
*
*
NOSTALGI

Kommentarer
Postat av: Irene

Härliga bilder. tiden går fort..

2010-02-10 @ 15:28:18
URL: http://ineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0