Tränarnas ord är lag

Jag är duktig. Vet ni varför? (alla säger: "näääääääääeeeeej, beräääääätta!) Okej, jag berättar väl då. Idag har det varit friluftsdag i vår skola. Eftersom det inte är obligatoriskt att vara med på den om man läser Idrott och hälsa B så har vi tränat på vår företagspresentation. Men, skolan vägrar ju självklart att servera lunch bara för dom inte tror att nån är i skolan... Neheeeeeee?! men vi då?? Så jag går till Subway och köper en macka (INGEN meny = INGA chips eller nån kaka) Vet ni vad jag dricker till? VATTEN! Så det som sägs på träningarna påverkar verkligen minst sagt...
BTW träningen igår var bajsjobbig. Jag har fått en egen vändning uppkallad efter mig: "Zäta-vändningen" eftersom jag vänder fett runt i en cirkel typ för jag inte vill mörda mig ljumske. Det funkade tydligen väldigt bra eftersom jag kunde köra hela träningen utan att få ont :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0