Svar på era frågor!

Jäklar, nu rasade det visst in både besökare och kommentarer, jättekul :D
Har fått frågor om va jag jobbar med, jag jobbar då extra på en budbilsfirma (budlänken) men är inhyrd hos posten som småbilschaufför. Då och då (även om det inte är så ofta på senare tid) jobbar jag även på ett företag som heter Axellus där jag demonstrerar (låter folk provsmaka) på nutrilett.
(Dessa bilar kör jag, kanske inte värd att kallas småbil?)
.
Hur orkar jag jobbet, skolan, träningen, familj, hund, vänner och mig själv frågades det också om. Jag tror att allt handlar om planering och att leva just nu. Inte hålla på att stressa upp sig för saker som kommer eller grubbla över det som varit. Så gör jag och det gör att jag klarar av mitt liv :)
Tack för alla kommentarer hörrni, keep it up för det blir 100 gånger roligare att skriva då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0