Ren och skär lycka!

Well hello there puff-puff!
Jag har varit sämst på uppdatering men det har jag en grym ursäkt för! VI KOM TREA AV ALLA UF-FÖRETAG I HELA STOCKHOLM :D:D:D nu väntar SM som går av stapeln den 10-11 maj. I can't wait! :D
Det är typ bara det jag vill säga just nu, jag är lycklig som en galning just nu! Jag lägger upp motiveringarna vid ett lite senare tillfälle. Bjuder på några bilder från den sköna härliga kvällen!
3e-pris av alla tjänsteföretag i Stockholm!


3e-pris av alla UF-företag i hela Stockholm!


Vår härliga vinnarbild! Lite lagom lyckliga va?

Kommentarer
Postat av: Hanna

grymt, grattais :D

2010-02-27 @ 08:37:07
Postat av: Virro

NI ÄR BÄST :D

2010-03-15 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0