Tjoho!

Visst är jag duktig på att uppdatera?? :D
Nu är det snart träning och det är fanimej på tiden, har legat sjuk hemma så nu är jag sprallig som en kalv på grönbete = måste springa av mig lite (tro mig, fråga mamma och pappa!)
Veckans höjdpunkter:
Torsdag - Emmapemma ska fixa mina naglar, lägga på sånhär gele så de blir långa plus manikyr :D
Lördag nr. 1 - Sminkkurs med Emelie på MakeUpStore!
Lördag nr. 2 - Största fekken, Emma och Jennies 20 årsparty! :D
Förövrigt har jag tjing på volvon mellan onsdag och lördag, bara en sån sak liksom!
Och VET NI EN SAK?? I morse hittade jag 120 riksdaler och diverse småmynt i min gamla plånbok - snacka om ren och skär lycka!
Jag och sebbe i skottland!
BRÅTTOM, BYT OM KVINNA! (skrek någon i mitt huvud - bäst att lyssna...)
PUSS!

Kommentarer
Postat av: ögrenish

ja men real nice då synms vi på lördag på o´learys då! :)))))

2009-09-07 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0