Godmorgon (alldeles för tidigt)

Ja som rubriken säger är det godmorgon men alldeles för tidigt, jag kom precis på att vi inte har svenska idag och börjar 11.20 istället för 09.20............. Är jag hjärndöd? Aaaaaaaaargh! :@ skitsamma, det är bara lägga sig och läsa - confessions of a shopaholic, måste ju vara utläst snart och tar ett tag att läsa på engelska också :p
Helgen då? Ja fredags hade jag först mysig hemmakväll innan jag tog bilen till emsi och grattade henne lite till, lördagen blev det utgång i en tjock jäkla dimma tillsammans med hanna och några till. Bakis på söndagen så jag sov till sex på kvällen tills det bar av till olearys för att fira att det var den 20e september (pappas påhitt). Jättemysigt var det tillsammans med familjen damgaard, måste bara säga att de är fan min andrafamilj, älskar dom gullisarna!
Emelie kommer hit idag också, kul! :D Erica är bara allmänt gullig!
Läääääääääsning nu, puss!
.
"Du är en av de starkaste personer jag känner, never back down"
- tack mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0