När får man stämpla ut?

UF, UF, UF... I skrivande stund skickar Moa (VD) ett mejl till mig med presentationen om marknadsundersökningen. Det har varit UF hela dagen och lite till, började halv nio med att göra projektarbete i Engelska C, sen Booktalk i samma ämne, efter det UF sen multimedia, sen mera UF, sen lite mer Engelska projektarbete, sen mera UF hemma och nu lite Svenska nationella proven och efter det ännu mera UF. Tolv timmars hjärnaktivitet dödar mig långsamt. Man får slita om det ska gå bra och det gör det ju, så fan det är bara bita ihop - blod svett och tårar.
Som tur va hade Sara med sig lite chokladmousse så vi blev allafall lite lyckligare!
Nej nu är det dags att plugga igen, om jag ska hinna se DH. Sen är det bara upp imorrn igen och börja med redovisning, 5 timmar UF och sen Idrott.
Brudarna i SponsraGlädje UF!
Undrar fortfarande varför den enda killen i vårt företag - Martin, inte ville delta på bilderna :S

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHAH!vi ser ut som psykfall hela bunten. Inklusive mig.

2009-10-06 @ 22:32:18
URL: http://johannaberqvist.blogg.se/
Postat av: Emma

fin du va i håret:):)

<3

2009-10-07 @ 10:33:47
URL: http://lorre.blogg.se/
Postat av: Sophie

ja, jag vet johanna, hur ska det sluta? Tack emsi! <3

2009-10-11 @ 23:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0