Min dröm...

Inatt drömde jag något ganska roligt :)
Vi var på landet och Eddie från idol  var med, fast han var liten som en barbiedocka. Allt var frid och fröjd tills det kom en massa fiskar, Eddie hoppade ner i vattnet mitt bland fiskarna.
Jag ropar till Eddie att ta tag i en fisks fena varpå fisken biter av hans huvud. Alltså har lilla Barbie-Eddie blivit uppäten och dödad av en fisk på grund av mig...
Efter detta glider Veronica Nyström in (över vattnet och allt) i en vit volvo med trasigt bakljus, parkerar i vattnet (hon verkade ha en vattentät bil) och öppnar bakluckan. I bakluckan finns det skinnfåtöljer och en bioduk, jag frågar genast:
"Men kan man verkligen sitta fyra stycken där i?"
"Jaja, och man kan dessutom ha hund!" Svarar Veronica.
Vid dethär laget har jag glömt allt som handlade om att jag orsakade Barbielika-Idol-Eddies död och är helt fascinerad av Veronicas bil...
.
Och ja, som många vet är mina drömmar helt skruvade ibland. Men thats life och det är trots allt ganska roligt :D
Puss!

Kommentarer
Postat av: emelie

jag finner inga ord........

2009-10-08 @ 23:57:56
Postat av: louise

om man jämför med dina drömmar blir fan mina normala haha...

2009-10-11 @ 01:37:23
URL: http://louiselindhes,blogg.se
Postat av: louise

2009-10-11 @ 17:05:24
URL: http://louiselindhes,blogg.se
Postat av: Sophie

tihihihihih, jag kan inte styra mina drömmar tyvärr, glad att jag kan underhålla er vardag!

2009-10-11 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0