00:46

Ögonen går i kooooooors! Jag och Moa har suttit med affärsplanen hela dagen idag, endast avbrott för idol och mat. Melissa Horn går oavbrutet på Spotify och vi har byggt en litet kontor hemma hos mig! Vi har ganska mysigt trots att det är plugg men vafan det känns inte alls som plugg. Det bästa av allt är att affärsplanen blir OSLAGBAR! Fan va vi kämpar och FAN va bra det blir. Att vi skulle vara någon form av restgrupp är sedan länge uteslutet, vi är BÄST!
Som ni kanske förstår blir det sparsamt med uppdatering men jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade. Det bästa jag kan rekommendera er är ändå vår Facebookgrupp (SponsraGlädje UF).
TJIIING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0