Jobbet :)

Var på jobbet idag och gissa vem som vandrar in på eclair?? Paolo Roberto! Ballt, han handlade av mig för 625 kronor och skulle ha kalas för sin son dagen efter! Snäll som jag är gav jag hans son en kaka i födelsedagspresent! Han valde syltkaka för alla som vill bjuda honom på någon kaka i framtiden :)
Nu har jag äntligen klargjort att jag inte kommer kunna jobba lördagar i framtiden vilket känns skönt, så nu kan jag koncentrera mig på bollen och alla matcherna!

Vårväder; äntligen, känns hur bra som helst att det äntligen börjar gå mot sommaren och solen! Skönt värre :D Snart dags att plocka fram alla sommar och vårkläder på allvar!


När man ser denhär bilden blir man ju lagom sugen på att spela fotboll, pallar inte med rehab, jävla bristing eller vad det nu är, dra åt helvete säger jag bara!

Får se vad som händer ikväll, lite sugen på att festa faktiskt så får väl börja ragga lite sånt :)

Puss och kram
S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0