Superdag!

Idag är jag bara så - jävla - glad! Hela dagen har jag gjort en massa och varit glad hela tiden. Nu sitter jag på tåget på väg hem, det första tåget åkte ifrån mig precis när jag kom ner till perrongen. Jag blev inte ens arg, inte det minsta irriterad. Vet ni vad som hände då? Det kom ett nytt tåg mot östertälje efter en minut bara, bra karma? Dessutom har jag sett tre kändisar på två dagar: en nyhetsuppläsare, Petter och Roger Nordin (RixFM) grymt va?
Känns konstigt att vi satt i värsta solen på lunchen och nu spöregnar det. Men jag är inte arg för det heller: det doftar ju vår-regn!
Hoppas att jag lyckats smitta er med lite av min positiva energi nu!
(såhär såg det ut på vår lunch)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0