Längtar efter sängen

Har haft en bra kväll, vi har grillat hos mamma och pappa - mums! Sen har jag gjort lite nytta under dagen, tagit det lugnt och försöker bli helt frisk från förkylningen. Imorgon är det ledigt, ska bli grymt skönt. Trots det blir det lite plugg men mestadels ska jag umgås med vänner och familj och bara ha en trevlig dag. Vi åker till åkersberga imorgon och firar en kompis till familjen (Oskar) som fyller 18 år.
Fredag lördag väntar jobb alltså, känns väl lite sådär när alla andra har långhelg men det är en fin säljtävling på gång så jag är peppad såklart! Ska snart sova, är dödstrött, kram!
(Ska få lägga mig i min säng som är sjukt mycket skönare än hotell-sängen från lanzarote)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0