Tatueringstankar...

Har länge velat skaffa en tatuering, antingen på ankeln eller mellan skulderbladen, vill ha något fint som representerar mig!
Kanske ska ha mitt tecken för mitt stjärntecken, och kanske betydelsen på mitt namn som är visdom, men på ett annat språk... Svårt att välja, kanske en text jag länge gillat "Life is not about the number of breaths you take, it¨s about the moments that take your breath away..." Också detta på ett annat språk, menmen, det är något som sitter kvar hela livet så måste verkligen bli bra! Ska nog fundera lite längre innan jag tar steget :D

Vilken är er favorit?

en fin jag hittade på internet


mitt stjärntecken (finns två)
  

och sen mitt namn på grekiska (där det kommer ifrån)

σοφία

Vilken ska jag välja? :S
S
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0