Nattinatti!

Nu är det godnatt som gäller för mig, dags att nanna kudden som pappa säger ibland! Var ute en sväng med Pingla och ska nog även ta en promenad imorgon med, hoppas på fint väder! Det är så jobbigt för att hon är så rädd för smällare, och alla smäller ju raketer hela j*vla tiden, man får inte en promenad ostörd! Inte för att jag inte gillar raketer, utan tvärtom, jag älskar dom, både att skjuta upp egna och bra titta på men gärna utan att Pingla ska behöva bli rädd och knappt kunna gå ut...

Snart är det min födelsedag och jag längtar som aldrig förr! Arton år, det är stort :D hoppas på två lyckade fester och även ett körkort, ska förmodligen boka uppkörning och uppskrivning imorgon om de har öppet på vägverket vill säga. 
Nu när man blir arton så tänkte jag på att det ändå var ganska länge sen man gick ut nian, och länge sen man var på nians bal också, hittade en underbar bild därifrån! 
Balen var verkligen speciell, alla fick som en annorlunda kontakt än vanligt och vi sa det till varandra efteråt att: "Varför har vi inte gjort detta tidigare?". Menmen, får ta vara på det som är idag och framåt nu, men en sak är säker: Balen var underbart rolig och trevlig såsom hela nian faktiskt också var till stor del!


Jag och min "kavaljer" Robin, han blev lite ledsen i ögat sist jag la upp en bild på bara mig från balen så jag tänkte att han skulle få vara med den här gången!

Dröm sött
Your one and only
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla snygg kille, fler kort på honom borde du ha!

Löööve him <3

2009-01-02 @ 00:05:12
Postat av: Sophie

Vem kan denna anonyma person vara? :)

2009-01-02 @ 00:08:51
URL: http://sophielindhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0