Födelsedagsfirande :)

Idag var vi och firade min kära faster 60-årsdag! Det var kul att träffa henne igen, men framförallt roligt att träffa mitt kusinbarn Nathalie, hon är fyra år gammal och hur gullig som helst! Vi hade med oss lite leksaker till henne som verkligen uppskattades!
Annars idag har jag övningskört och solat, va skitkallt i solariet när jag la mig där, antagligen va jag den första som var där idag och då var det inte varmt alls, mycket obehagligt! Börjar bli stammis på filmkedjan, stället jag solar på, så dom som jobbar där känner igen mig när jag kommer :p men det känns ju bra att va stammis på en sån cool affär som filmkejan eller aka. Krysset :)

Nu blir det maaaaaat, är hungrig och det blir revbensspjäll med nån potatis, ska bli supergott! Men en del kladd lär det nog bli antar jag :p

PUSSSSSSSSS!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0