1 dag kvar!!

Idag är det bara en dag tills min födelsedag :D det innebär att jag fyller år IMORGON! Längtar så mycket så ni vet inte vad. Har dock börjat drömma mardrömmar om min uppkörning, inte kul...

Nu sitter jag i skolan, har en meningslös håltimme fram till klockan tre, usch och fyfyfy! Sen blir det spanska som också är usch och fy, skolan är verkligen inte roligt just nu men har ju allafall något att se fram emot imorrn!

Efter skolan ska jag övningsköra i södertälje, åker direkt dit så hämtar mamma upp mig vid stationen, har blivit en massa körande nu på sistonde, men det är bra inför uppkörningen, som jag fortfarande tänker hålla för mig själv när den är ;) Har precis lärt mig göra säkerhetskontrollen, man ska kunna; inre, yttre, körställning och under huven... Mycket svårt och mycket att komma ihåg :)

Carro-barro, viktor-piktor, anton-panton och helena-tena är här nu, vi sitter i bibblan och Carro-barro, viktor-piktor och anton-panton pratar om naturkunskap medan helena-tena skriver engelska och undrar om bibblan har några böcker, lilla kvinna, klart den har! Hehe, dom har ingen aning om att jag skriver om dom *hihi, busigt!*

Nu ska jag väl återgå till tråkandet under håltimmen men jag hoppas att denna håltimme ändå blir bättre på grund av att Carro-barro, viktor-piktor, anton-panton och helena-tena är här och det är ju bra :D

PUSSPUSS!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0