Tupplur

Lite huvudvärk. Jag ska köra FETINGSTOR gul postenbil i postenuniform och min nya idol är Åke Svensson (i Svenssonsvensson). Det är gigantisk och den ska jag backa och hålla på med. Skolan är chillare än chillast nu. Har knappt några lektioner och det är snart lov! Det är SNÖ ute och helt vitt så långt ögat når. Mysigt - stanna till jul (lova!)
HUND2009 var fantastiskt. Diezel blev BIS-2 SÅ SJUKT SNYGG! Jag och Emelie och jag lovar Sussie också, var skitnervösa och skrämde slag på de som stod framför oss med våra jubel varje gång speakern sa: "flatcoated retriever..."
Ska nog sova en slurk och sen blir det mat och bus i snön med Pingla!
*
Du ville träffa mig i veckan. Du vill alltid samma sak, du vill ha det du förlorat.
Men mig får du inte tillbaks.

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅKE!?!?!?! ÅKE?!?! UNBELIVABLE!!!! GUSTAV heter han!!!!!

2009-12-15 @ 20:35:06
Postat av: Anonym

SOPHIE DU BORDE SKÄMMAS FÖR ATT DU INTE VET VAD HAN HETER!!!!! :O

2009-12-21 @ 16:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0