Snubblar över orden i falsett

Ja jag är lycklig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mässan va igår och det gick sjuuuuukligt bra, hade presentation och vi tamejfan nailade den! Vi har snackat som fan med folk men mer info kommer senare, en BIIIIG surprise om det gååååår OMGOMGOMGOMG $$$$$$
Ahaaaa mer då? Är bara allmänt jävla glad som aldrig förr, vill bara skrika av lycka och springa tills jag inte kan andas mer sen skrika mera! Jag citerar Kirshtie från idol jag lever just nu i ett långt jävla "HALLELUJAH MOMENT!" Kan inte prata bara snubblar på orden i falsett och ingen fattar minsta lilla. Älskar musik, älskar allt och alla för tillfället :D
Vad ska jag skriva? Hela magen är lycklig allfall, fan over and out glöm inte surprisen som kommer sen!!! $$$

Jag vet att ni sett bilden hundra gånger förut men har inga andra här i skolan så den får duuuga, så glad som fan är jag allafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0