Killar, kläder och smink

Blir middag hos mamma och pappa idag, ska äta sparriscrepés. Passar på att äta där när jag ändå är och hämtar lite papper och min kalkylator. Har inte gjort något alls egentligen sen jag kom hem för någon timme sen, bara fört in lite siffror i Excel. Kvällen ska jag inte ägna åt något plugg faktiskt utan bara slöa mig framför tv:n, kanske ta en promenad i kvällsolen.
Imorgon väntar tjejmiddag! Ska bli superkul, vi ska äta middag (knytis) och sen får vi se om det blir till att spela något spel eller om vi bara pratar långt in på natten. Ska i allafall bli väldigt roligt att träffa tjejerna och bara vara tjejig och prata om killar, kläder och smink.
Annars har dagen varit bra, har blivit av med 3 av de 5 samtalen jag skulle ringa. De två som inte blev av var för att jag inte fick något svar så får försöka imorgon igen. Solen har lyst hela dagen och det är underbart. Sköna känsla att det fortfarade är ljust och soligt också!
Nu ska jag gå upp till mamsen och papsen, kram!
Några av de här tjejerna ska vara med imorgon plus några till.
Bilden är tagen i Rom, Italien, när vi var på träningsläger. Storasyskonen står bakom sina småsyskon, ganska många syskonpar för ett fotbollslag va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0