Ångest

Usch usch usch! Hade världens jobbigaste dröm! Drömde att jag hade tenta och att jag först hade tappat bort min väska. Sen gick jag in, tog tentan utan att kolla på den och gick ut igen för att äta lunch och leta efter min väska. Universitetet såg helt annorlunda ut och jag gick vilse. På det hade jag också stukat foten så jag kunde inte gå utan kryckor och då gick ju allt superlångsamt... Till slut kom pappa, min farbror Mattias, Kari och mormor och bar mig på ryggen dog jag trodde att jag skulle. Det var tydligen fel så jag fick montera ihop en cykel och försöka cykla till tentasalen. Jag vet inte om jag nånsin kom fram, vet bara att Angela ringde och sa att hon minsann var klar när jag inte ens börjat.
Sjukt jobbig dröm och nu har jag ont i huvudet fortfarande från igår. Inte mitt bästa uppvaknande en måndag. Hoppas det blir bättre snart, nu ska jag gå upp i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0