Tack för idag!

Godnatt-inlägget kom snabbt på här. Nu ska jag se "Får vi följa med" och sen är det dags för sängen. Imorgon är mitt mål att få en bra start på dagen och att det sedan ska fortsätta i samma anda. Bussen på morgonen som jag tar är ju en direktbuss in till stan som verkligen bidrar till att jag får en bra, lugn och skön start på dagen. Man får sitta lite avskilt, oftast behöver man inte ha någon på sätet bredvid, jag dricker mitt kaffe i lugn och ro och läser lite bloggar.
En stor ändring jag gjort, i samband med att jag växt upp, är starten på morgonen faktiskt. När jag gick i gymnasiet och grundskolan gick jag alltid upp så sent jag kunde för att sedan kasta i mig frukost och springa till bussen... Numera så går jag upp så jag hinner välja kläder, sminka mig som jag känner för dagen, fixa håret och framförallt; äta frukost och dricka mitt te, ibland framför nyhetsmorgon. Sen går jag i god tid till bussen, mycket skönare och resten av dagen blir mycket bättre.
Vi hörs mer imorgon mina vänner, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0