Snart en dejt med solen

Sitter här och pluggar nu, ångesten över att kanske ha missat nåt har försvunnit nu (nu ljög jag, nästan försvunnit, är fortfarande lite rädd att jag missat nåt men det löser sig imorgon). Läste igenom anteckningarna och det dök bara upp ett par frågor som jag kan ta imorn. Snart ska jag ge mig ut på en löptur i det fina vädret. Siktar på runt 8 kilometer idag, ska bara springa på plan mark nästan för att enkelt kunna ta mig förbi ica på vägen hemåt och hämta ut min jacka (nu i rätt färg!).
Senare ikväll är jag själv hemma så då passar jag på att bjuda in mig på middag hos mamma och pappa, ska gå dit tidigare för att hjälpa mamma med maten. Nej hörni, nu ska jag snabba på så jag kommer ut i det fina vädret nån gång, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0