Regn?!

Har kommit hem och vädret är ju jäkligt ostabilt... Tänkte gå ut och cykla men nu är det ju spöregn utanför. Har i allafall skrivit en hel del till vår blivande rapport vi ska utforma om Kappahl i marknadsföringskursen här. Får väl bli att jag sätter mig och läser och väntar ut regnet lite. Vi gör såhär; senast om en timme ska jag vara ute och påväg att cykla, annars kommer jag smita undan så nu vet ni också vilket gör att jag inte kan strunta i det.
Åt en god sushi till lunch på odenplan med Julia och Malin som jag pluggar tillsammans med, spontant, gott och trevligt! Hoppas att regnet ger upp snart.
Brasan på landet, skulle inte vara helt fel att mysa framför den med regnet smattrandes mot rutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0