Nytt hemma såhär en söndag

När vi kom hem hade vi väl antagligen blivit inspirerade av nånting på hotellet, eller i alla fall Ronnie. Vi gick ut i skogen och släpade hem ett halvt träd (dött såklart) och började bygga och fixa lite. Här nedan ser ni resultatet, tyvärr med lite kass kvalitet. I skrivande stund har vi också hjälpts åt att städa lägenheten så vi kan börja nästa vecka med roligare saker än städning. Sen har jag också gjort uppföljning på demon jag gjorde i fredags, skrivit en inhandlingslista med mat för veckan och planerat lite hur jag ska lägga upp mitt pluggande.
Nu ska jag sätta igång att göra en god, gräddig kycklingpasta till middag och sen blir det tv-häng och uppladdning inför veckan som kommer.
Hoppas eran helg varit bra och att ni inte har söndagsångest för det är bara onödigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0