Middag och massa tankar

Såhär blev resultatet på middagen, en pizzasallad till också. Nu tittar jag på "får vi följa med" och sen blir det top model, desperate housewives och big brother, är jag tv-nörd eller? Jag uppskattar i alla fall att titta på ett underhållande program utan att behöva tänka på så mycket annat.
Har ganska många tankar i huvudet just nu som snurrar; tenta, hundträning, jobb, fotosession och egen träning. Ska försöka stänga av det nu och tänka att det löser sig, för det gör det alltid. Det är ett måste när man har många bollar i luften, det tar så mycket energi att gå runt och fundera så försök bara ta en sak i taget och när du inte gör något så måste du vila hjärnan.
Nu ska jag vila hjärnan och kroppen och andas bort oroskänslan i magen, allt kommer gå utmärkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0