Måndag utan ångest

Sådär, nu har jag vaknat till lite. Är alltid grymt trött och seg när jag vaknar med sen när jag fått i mig frukost och så blir jag en helt annan människa. Så nu sitter jag på bussen, otroligt glad över det fina vädret och inte alls sur eller trött över att det är måndag. Känner ingen ångest alls och det är skönt. En ny vecka betyder ju faktiskt nya möjligheter, exempelvis så börjar kursen Marknadsföring 1 nu - som jag väntat på och längtat efter. Det var ju på grund av att jag ville inrikta mig på just marknadsföring som jag sökte det här programmet.
Har sköna kläder på mig idag, enkla jeans, en oversizetröja och sneakers. Plus solglasögon förstås. Förresten - är det någon som kan tipsa mig om sommarjobb? Har lite på gång men vill se alla olika möjligheter som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0